مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني .

مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني

نرده هاي شيشه اي

نرده هاي شيشه اي

نرده شيشه اي كه در بالكن ها اجرا مي شود استانداردي دارد كه بايد رعايت شود.

اول بايد ارتفاع نرده شيشه اي معين شود كه مغمولا بين 110 سانتيمتر تا 150 سانتيمتر است دوم نوع شيشه اي است كه در نرده شيشه اي بالكن استفاده مي شود به دليل خطر سقوط و شكستن شيشه در طبقات بالايي ساختمان بهتر است از شيشه هاي سكريت و لمينت در ساخت نرده بالكن استفاده شود تا خسارات كمتري به بار بياورد سوم ضخامت شيشه ها در اين نوع نرده شيشه اي بين 8 ميليمتر تا 16 ميليمتر است هر چه ارتفاع شيشه ها بيشتر باشد بايد ضخامت شيشه ها نيز افزايش يابد تا استخكام بالاتري داشته باشد. چهارم سيستمي كه در اجراي اين نوع نرده شيشه اي استفاده مي شود معمولا براي جلو بيشتر از نرده شيشه اي تمام شيشه اي در بالكن ها استفاده مي كنند اين نرده تمام شيشه اي به سه مدل اسپيگت,فيكس پوينت و يوچنل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۱:۴۶ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده شيشه اي فيكس پوينت

نرده شيشه اي فيكس پوينت

نرده فيكس پوينت يكي از سيستم هاي تمام شيشه اي نرده است كه به وسيله يراق آلات اسپايدري فيكس پوينت به سازه اصلي راه پله يا بالكن نصب مي شود. اين نرده شيشه اي از شيشه هاي سكريت و لمينت كه با چهار سوراخ به وسيله يراق استيل اسپايدري دكمه اي شكل به كنار راه پله و يا بالكن نصب مي شود و ارتفاع شيشه در اين نوع نرده بين 120 تا 160 سانتيمتر است. اگر ارتفاع و طول پنل هاي شيشه اي در اين مدل نرده شيشه اي بيشتر از يك متر باشد تعداد سوراخ هاي تعبيه شده در پنل هاي شيشه اي از چهار عدد به شش سوراخ افزايش مي يابد تا بتواند وزن اين پنل ها را تحمل كند. براي اين نوع نرده شيشه اي مي توان از هندريل رويي يا كناري شيشه از جنس استيل يا آلومينيوم استفاده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۱:۰۳ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده شيشه اي پله

نرده شيشه اي پله 

نرده شيشه اي پله معمولا براي ساختمان هاي اجرا مي شود كه به دنبال فضايي مدرن و شيك هستند و به نور دهي بالا در محيط راه پله اهميت مي دهند. ارتفاع استاندارد  نرده شيشه اي پله بين 90 سانتيمتر تا 100 سانتيمتر است. اين نوع نرده داراي سيستم هاي متنوع اي است كه با توجه به نياز طراح و معمار ساختمان و كاربري آن قابل اجرا است. در راه پله هايي كه تردد افراد كمتر است مي توان از شيشه هاي سكريت ساده استفاده كرد اما ضخامت اين مدل نرده شيشه اي نبايد از 12 ميلميتر بيشتر باشد. اگر براي اجراي نرده شيشه به ديد تام از شيشه نياز باشد بدون هيچ پايه عمودي فلزي بايد از سيستم دفني يا يو چنل استفاده نمود. اجراي نرده شيشه اي پله به مهارت و تجربه بالايي نياز دارد زيرا درضورت اندازه برداري اشتباه ديگر اماكن جبران وجود نداشته و جام هاي شيشه اي به صورت اشتباه ساخته مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۰:۰۵ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده بالكن شيشه اي

نرده بالكن شيشه اي

نرده شيشه اي به دليل شفافيت در برابر نور و استقامت بالا در مقابل فشار مي تواند به عنوان نرده بالكن استفاده شود. نرده شيشه اي بالكن با شيشه سكريت و لمينت شده در ضخامت هاي 8 تا 16 ميليمتر قابل اجرا است.حفاظ شيشه اي بالكن با چند سيستم مختلف مهار شيشه اجرا مي شود مانند نرده شيشه اي طرح الكانس و نرده شيشه اي اسپايدر و نرده با پايه همراه با بست شيشه گير.حفاظ شيشه اي تراس آكات با استفاده از بهترين مواد و قطعات توليد و اجرا مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۸:۰۶ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده شيشه اي و استيل

نرده شيشه اي و استيل

نرده شيشه اي و استيل: اين مدل نرده شيشه اي ساده ترين و درعين حال رايج ترين مدل نرده شيشه اي است كه از تركيب پايه هاي استيل و آلومينيومي در مقاطع گرد و چهارگوش كه نقش ستون و مهاركننده وزن جام شيشه اي را دارند به همراه يراق آلات بست شيشه گير و جام هاي شيشه اي در ضخامت هاي 8 ميليمتر 10 ميليمتر و 12 ميليمتر ساخته مي شود. قيمت نرده شيشه اي با پايه از ساير مدل هاي نرده شيشه اي ارزان تر بوده و حداكثر ضخامت شيشه آن 12 ميليمتر مي باشد اين محدوديت در ضخامت شيشه به دليل بست هاي شيشه گيري هست كه كار اتصال شيشه به پايه هاي استيل و آلومينيومي را بر عهده دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۷:۰۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

قيمت نرده استيل

قيمت هر متر نرده استيل راه پله

نحوه محاسبه قيمت هر متر نرده استيل به اين ترتيب است كه ابتدا نوع استيل به كار رفته درساخت نرده استيل مشخص مي شود سپس طول دستگيره نرده اجرا شده اندازه برداري مي شود و بعد از آن اندازه و تعداد پايه هاي استارت محاسبه مي شود و مجموع اين موارد قيمت نرده استيل راه پله تشكيل مي دهد. معمولا طول نرده استيل در ساختامن هاي مهندسي ساز براي هر طبقه بين 5/5 تا 6 متر است نكته ديگري كه در تعيين قيمت نرده استيل راه پله مهم است مدل نرده استفاده شده و كيفيت يراق آلات آن است.

نرده استيل


برچسب: نرده استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۰:۱۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده استيل

نرده استيل

نرده استيل يك نرده مدرن است از جنس استنلس استيل زنگ نزن با طرح هاي متنوع و دكوارتيو براي استفاده در فضاي راه پله ها و بالكن ها به منظور تامين امنيت تردد افراد در هنگام بالا و پايين رفتن در راه پله ها. نرده استيل يك تگيه ها مقاوم فولادي است تا دستگيره اي باشد براي نگهداشت افرادي كه از پاگرد ها و پله ها استفاده مي كنند. نرده استيل بسيار مقاوم است و توان مناسبي در برابر زنگ زدگي دارد. نرده استيل مي تواند با متريال ديگري مثل چوب و شيشه تركيب شود و نرده استيل تركيبي زيبايي را به وجود آورد نرده استيل را معمولا از استيل سري 300 و نوع استيل 304 توليد مي كنند.

نرده استيل


برچسب: نرده استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۷:۲۴ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده آلومينيومي

نرده آلومينيوم

 به جرات مي توان گفت كه نرده آلومينيوم ماده اي مقاوم و شكل پذير است كه براي استفاده در هر شرايط آب هوايي مناسب بوده و دوام بالايي در برابر عوامل فرسايشي و تغيير رنگ محيطي دارد و همچنين مقاومت بسيار بالايي در برابر فشار و ضربه از خود نشان مي دهد. با توجه به اين مقدمه، استفاده از نرده آلومينيومي در ساختمان يك انتخاب هوشمندانه است هم از جهت زيبايي ظاهري نرده آلومينيوم كه با تنوع طرح و رنگ مي تواند جلوه متفاوت و زيبايي به نماي داخلي راه پله ها بدهد و هم از نظر استحكام ايمني بالايي را فراهم مي آورد. نرده آلومينيومي كه در مقطع گرد توليد مي شود شامل قطعات و اتصالات آلومينيومي مانند لوله هاي آلومينيوم آنودايز شده به قطر ۵۰ ميليمتر كه براي هندريل آلومينيومي كاربرد دارد و لوله هاي آلومينيومي به قطر ۴۰ ميليمتر كه جهت ساخت پايه هاي نرده آلومينيوم استفاده مي شود و همچنين لوله هاي آلومينيومي به قطر ۱۶ ميليمتر كه به عنوان گارد هاي امنيتي نرده استفاده مي شود.

نرده آلومينيومي

رنگ بندي نرده آلومينيومي نسبت به نرده استيل بيشتر بوده و اين عامل برتري نرده آلومينيوم نسبت به نرده هاي ديگر محسوب مي شود. نرده آلومينيوم درمقاطع چهارگوش متشكل است از پروفيل هاي آلومينيوم به ابعاد ۷۰×۷۰ ميليمتر كه براي ساخت پايه هاي استارت نرده استفاده مي شود، پروفيل آلومينيوم ۴۰×۴۰ ميليمتر جهت ساخت پايه هاي اصلي نرده ،پروفيل هاي ۶۰×۲۵ ميليمتر كه براي هندريل نرده آلومينيوم كاربرد دارد و پروفيل ۱۴×۱۴ ميليمتر كه جهت ساخت گارد هاي محافظ نرده توليد مي شود. آنودايز بالاي نرده هاي آلومينيومي اين مجموعه دليلي بر ضمانت ۱۰ ساله ثبات رنگ آن مي باشد.


برچسب: نرده آلومينيومي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۵:۴۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

حفاظ استيل پنجره

انواع حفاظ استيل پنجره

به دليل حفظ امنيت و زيبايي پنجره ها بهترين متريال كه دوام بالايي داشته و قابليت شكل پذيري آن امكان ساخت اشكال انحصاري را به طراح نما ميدهد استنلس استيل ضد زنگ S30400 است كه مي تواند به صورت هاي مختلف و با توجه به سليقه طراح نما ساخته شود. حفاظ استيل پنجرهامنيتي با استفاده از پروفيل و لوله استيل با روش جوشكاري استيل توليد مي شود. حفاظ استيل پنجره با دو كيفيت استيل ۲۰۱ و استيل ۳۰۴ توليد مي شود كه معمولا از نوع استيل ۲۰۱ در مناطق آب و هوايي گرم و خشك مانند شهر هاي كويري چون يزد استفاده مي شود اما در ساير مناطق آب هوايي بايد از استيل ۳۰۴ استفاده شود.

حفاظ استيل


برچسب: حفاظ استيل پنجره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۵۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

حفاظ استيل

حفاظ استيل چيست؟

حفاظ استيل يك سازه يك پارچه از اتصالات و قطعات مقاوم و تقويت شده از جنس استنلس استيل است كه به منظور محافظت از خطر ورود سارقان به داخل ساختمان و خطر پرت شدن افراد از بالاي ساختمان به پايين در محل درب هاي ورودي, پنجره ها و بالكن ها نصب مي شود. جنس حفاظ استيل از نوع استيل زنگ نزن مي باشد كه با نام استيل 304 شناخته مي شود. شيوه ساخت حفاظ استيل با توجه به محل نصب و كاربري حفاظ تعيين مي شود كه بر اين اساس دو نوع حفاظ استيل توليد مي شود كه اولي با نام حفاظ استيل امنيتي و دومي با نام حفاظ استيل ديوار كوب نام گذاري مي شود. حفاظ استيل امنيتي معمولا از نوع تقويت شده مي باشد كه در داخل گارد هاي آن از ميله آهني براي استحكام بيشتر استفاده مي شود. حفاظ استيل امنيتي نيز به دو نوع ثابت و متحرك (بازشو) تقسيم مي شود و معمولا اين نوع حفاظ در بانك ها بيشتر استفاده مي شود البته امروز با توجه به اهميت زيبايي نماي ساختمان و حفظ امنيت جاني و مالي ساكنين ساختمان ها استفاده از اين نوع حفاظ استيل در ساختمان هاي شخصي و عمومي نيز رو به افزايش است. حفاظ استيل امنيتي به نام حفاظ استيل بانكي شناخته مي شود كه در ادامه به شرح خصوصيات و استاندارد هاي ساخت آن مي پردازيم.

نرده استيل


برچسب: حفاظ استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۲:۳۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع: