مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني .

مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني

پله كابلي

امروزه استفاده طراحي هاي متفاوت و مدرن در اجزاي داخلي ساختمان بسيار كاربرد دارد به همين دليل طراحان و معماران براي ايجاد يك فضاي امروزي از كابل ها فولادي و استيل در ساخت نرده و پله بسيار استفاده مي كنند. كابل هاي فولادي اين قابليت را دارند كه براي اجراي يك پله زيبا و شيك به عنوان پايه و ديواره كناري استفاده شوند. پله كابلي با اتصال سيم بوكسل هاي عمودي از روي كف پله ها كه معمولا از جنس چوب يا آهن است تا ارتفاع كامل سقف نصب مي شود. پله كابلي بسيار مستحكم است و ايمني آن از پله هاي معمولي بالاتر است. پله كابلي به صورت شبكه اي از سيم بكسل هاي فولادي و استيل در رديف هاي عمودي و يك اندازه كه با فاصله هاي مشخص در كنار يكديگر به كف پله ها متصل مي شوند. شكل چيدمان سيم بكسل ها مي تواند تركيبي از چينش عمودي و افقي باشد. معمولا اين مدل پله سيم بكسلي در ساختمان هاي ويلايي استفاده مي شود كه به زيبايي و امنيت مسير عبور در طبقات اهميت مي دهند. پله كابلي يك حالت پوشش كامل و يك دست را در كنارهاي كف پله ايجاد مي كند كه به افزايش ايمني در پرت گاه ها و جان پناه كمك مي كند.

پله كابلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۸:۴۵ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده كابلي پله

امنيت براي افرادي باشد كه از اين مسير استفاده مي كنند بسيار مهم است. از ميان انواع نرده راه پله ايمن ترين آنها نرده كابلي پله است كه با اتصال سيم بكسل و كابل هاي فولادي خطر برخورد به گارد هاي نرده را به حداقل مي رساند و مي تواند به عنوان يك محافظ انعطاف پذير حافظ سلامت افراد باشد. نرده كابلي پله با پايه هاي متنوع فلزي از جنس چوب، آهن، آلومينيوم و استيل ساخته مي شود و محافظ بين اين پايه ها از دو نوع كابل از جنس استنلس استيل 304 ضد زنگ و كابل فولادي با روكش كالوانيزه است. ارتفاع نرده كابلي پله 90 تا 110 سانتيمتر است و فواصل بين گارده ها از 10 سانتيمتر نبايد بيشتر باشد و قطر كابل ها در اين نوع نرده از 6 ميلتر تا 10 ميليمتر متغير است.

ويژگي هاي مثبت نرده كابلي است عبارت است از:

  • ايمني با در زمان برخورد به نرده به دليل خاصيت ارتجاعي كابل ها.
  • استحكام مناسب براي تحمل فشار وزني بيروني بر نرده كابلي.
  • سرعت اجراي بالا به دليل استفاده از اتصالات پيش ساخته.
  • تنوع در استفاده از متريال گوناگون متناسب با دكوراسيون ساختمان.
نرده كابلي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۷:۳۵ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده سيم بكسلي

براي ساخت نرده كابلي بايد ابعاد محل اجراي نرده اندازه برداري شود و كيفيت زمين يا ديواره محل نصب نرده كابلي از نظر ميزان تحمل فشار عمودي و افقي بررسي شود. پس انجام اين موارد نوبت به تعيين مدل پايه نرده كابلي مي رسد اين پايه ها مي تواند از جنس آهني , آلومينيومي و استيل باشد كه به صورت لوله يا پروفيل ساخته مي شود. پس از نصب پايه ها در محل هاي محاسبه شده نوبت به اتصال يراق مخصوص استيل مهار كش سيم بكسل به پايه ها مي رسد اين قطعه براي حفظ ايمني نرده بسيار مهم است زيرا نقش اصلي براي تحمل بار وزني و كششي سيم ها و كابل ها را دارد. پس از اتصال يراق مهار كش نوبت به عبور سيم هاي فلزي مي رسد جنس كابل هاي نرده از استيل ضد زنگ يا كابل هاي گالوانيزه است كه قطر اين كابل ها بين 8 ميليمتر تا 20 ميليمتر متغير است. در آخر بايد يك رديف دستگيره يا هندريل افقي بر روي پايه هاي نرده كابلي نصب شود تا افرادي كه در راه پله و بالكن تردد مي كنند بتوانند با تكيه گاه ايمني داشته باشند.

نرده سيم بكسلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۶:۲۳ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده كابلي استيل

نرده كابلي استيل تركيبي از نرده هاي استيل و گارد هاي امنيتي از نوع كابل استيل يا گالوانيزه است. در اجراي اين مدل از نرده به تجربه بالا و دقت فراوان نياز است. ايمني نرده كابلي چندين برابر مدل هاي ديگز نرده است زيرا خاصيت كشش و جذب ضربه كابل هاي استفاده شده در ساخت نرده كابلي خطر آسيب جسمي افراد را در هنگام پرت شدن از راه پله و برخورد به كابل هاي محافظ كاهش مي دهد. ساخت نرده سيم بكسلي يك كار تخصصي و حرفه اي است كه مجموعه آكات استيل با داشتن گروه ماهري از مهندسين و اكيپ هاي نصب نرده استيل كابلي توانسته نظر مثبت مصرف كنندگان اين مدل نرده را جلب كند. در ادامه تصاوير از مدل هاي نرده كابلي براي راحتي در انتخاب شما مشتريان محترم قرار داده شده است شما مي توانيد با انتخاب هر كدام جهت بررسي و كارشناسي نحوه اجرا و تعيين قيمت با واحد فروش شركت تماس حاصل نماييد.

نرده كابلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۵:۱۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده استيل براي بالكن

نرده استيل براي بالكن

نرده استيل بالكن يك نرده دكوراتيو امنيتي زيبا از جنس استيل نگير زنگ نزن است كه تا ارتفاع ۱۱۰ سانتيمتر از نماي بالكن ها را مي پوشاند. اين نرده خيلي مقاوم و مطمئن است و مي تواند مانعي براي جلوگير از سقوط و افتادن افراد سالمند و كودكان خردسال به پايين ساختمان ها باشد. نرده استيل بالكن علاو بر مدل دكوراتيو نوع ضد سرقت و امنيتي نيز دارد كه تمام نماي بالكن ها را پوشش داده و از استيل مقاوم شده ساخته مي شود. هر چه تعداد گارد هاي استيل در اين مدل نرده بيشتر باشد امنيت آن نيز بيشتر خواهد شد در نتيجه براي ساخت نرده استيل بالكن يك استاندارد مشخص تعريف شده است كه عبارت است از فاصله گارد هاي استيل بين ۱۰ تا ۱۱ سانتيمتر است و فاصله پايه هاي عمودي استيل در بالكن بين ۸۰ تا ۱۰۰ سانتيمتر و نحوه اتصال اجزاي حفاظ با روش جوش ارگون مي باشد. حفاظ بالكن در دو مقاطع چهار گوش و گرد با اجزاي تقويت شده  اجرا مي شود كه اين اجزا عبارت است از حفاظ استيل بالكن گارد عمودي باا لوله استيل قطر ۲۵ ميلميتر و حفاظ بالكني عمودي با لوله استيل قطر ۳۸ ميليمتر كه با دو نوع كيفيت ساخته مي شود. اولي حفاظ استيل ۳۰۴ و دومي حفاظ استيل ۲۰۱ است هر چه رقم آلياژ استيل بالا تر باشد كيفيت استيل نيز بيشتر است. قيمت نرده استيل بالكن بر اساس طرح نرده و طول سقارش كار محاسبه شده كه بر اين اساس قيمتهر متر نرده استيل بالكن بين ۱۰۰۰۰۰تومان تا ۳۰۰۰۰۰تومان است. گروه آكات استيل اولين و بزرگترين توليد كننده نرده استيل بالكن در ايران است كه با اجراي بيش از ۳۲۰۰۰ سفارش توانسته رضايت خاطر مشتريان محترم را فراهم آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۳:۲۹ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

تعريف نرده استيل 304

تعريف نرده استيل 304

نرده استيل 304 بهترين و باكيفت ترين نرده استيل است كه با آلياژ استيل 304 ساخته مي شود و به همين دليل توان بالايي در مقابل عوامل مخرب محيطي ماننده سرماوگرما,رطوبت كه باعث زنگ زدن فولاد مي شود دارد. نرده استيل 304 در واقع يك نرده زنگ نزن است كه بسيار زيبا و شيك ساخته مي شود و براي اجرا در تمام  مناطق بهترين انتحاب است. نرده استيل 304 امكان ساخت طرح هايي اختصاصي و دست ساز را به پيمانكاران  نرده راه پله مي دهد زيرا استيل 304 بسيار منعطف است و اماكن اجراي عمليات برش كاري و خم كاري راه به سازنده نرده مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۲:۱۳ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده استيل سه محافظ

نرده استيل سه محافظ

يكي از ساده ترين و ارزان ترين انواع نرده استيل كه از لوله استيل به قطر هاي 51 و 38 و 16 ميليمتر مونتاژ مي شود نرده استيل سه گارد (سه خط) است. اين طرح نرده استيل از يا دو نوع استيل 304 و استيل 201 اجرا مي شود. يكي از معمولي ترين و رايج ترين مدل هاي نرده استيل اين مدل است و به دليل اينكه نصب آن بسيار ساده و آسان است مورد توجه نصاب هاي بي تجربه و كم مهارت قرار گرفته است. نرده استيل راه پله سه گاراد كه نصاب هاي شهر كرج به مشتريان خود عرضه مي كنند معمولا از نوع 201 يا 304  است كه با اتصالات ضعيف توليد شده است اين افراد با دادن قيمت پايين سعي در فريب مشتري گرفتن سفارش بيشتر براي فروش اين نوع نرده دارند. با توجه به تغييراتي كه در آيين نامه آتش نشاني براي اجراي نرده در راه پله معيين شده است ديگر نمي تواناز اين مدل نرده استيل براي دريافت پايان كار ساختمان استفاده كردم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۱:۳۶ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

درب لوكس استيل

درب لوكس استيل

درب هاي لوكس استيل در واقع درب هاي سفارشي هستند كه طرحي منحصر به فرد دارند كه تنها يك بار براي يك مشتري ساخته مي شوند. استيل به كار رفته در اين نوع درب ها از بهترين نوع استيل يعني 316 مي باشد كه با ضخمات حداقل 1 ميليمتر استفاده مي شود. درب استيل لوكس از تركيب شيشه هاي طرح دار و چوب هاي باكيفيت و ورق هاي استيل اختصاصب با طرح هايي زيبا همراه با يراق آلات و دستگير و قفل بسيار باكيفيت ساخته مي شود. قيمت درب استيل لوكس براساس طرح درب و ابعاد درب سفارش داده شده قابل محاسبه است و قيمت مشخص و عرفي مانند ساير درب ها ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۴:۴۹ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

درب استيل طلايي

درب استيل طلايي

در ساخت درب استيل طلايي آن چنان كه از نامش پيداست از وزق استيل طلايي 316 استفاده مي شود . شاسي كشي درب استيل طلايي معمولا از پروفيل آهني و يا استيل استفاده مي شود. بهترين گزينه براي اين مدل درب استبل استفاده از پروفيل استيل طلايي است. قيمت اين مدل درب معمولا گران تر از درب استيل كرومي يا همان استيل ساده مي باشد. نكته منفي در ساخت اين مدل درب استيل رنگ متفاوت زوايه جوشكاري شده مي باشد كه به رنگ كرومي يا همان استيل ساده بود و در تضادي آشكار با رنگ ورق استيل طلاي به كار رفته در كاور درب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۴:۰۳ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده شيشه خور

نرده شيشه خور

نرده هاي شيشه اي آكات به دو مدل نرده شيشه خور تمام شيشه اي و نرده شيشه اي تركيبي عرضه مي گردد.مدل هاي نرده هاي شيشه اي عبارنتد از روكار يا نرده شيشه خور اكسپوز , نرده شيشه اي دفني , نرده شيشه اي اسپيگت يا خود ايستا , نرده شيشه اي فيكس پوينت.نرده هاي تمام شيشه اي از يك لايه پي وي بي با ضخامت هاي 1/5 ميليمتر و 0/76 ميليمتر با دو عدد جام شيشه اي سكريت لمينت شده در ضخامت هاي 5 تا 10 ميلمتر ساخته و اجرا مي شود. نرده هاي تمام شيشه به دليل استحكام بالا و زيبايي ظاهري كاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند.نرده شيشه اي تركيبي به دليل استفاده ار شيشه سكريت شده از قيمت كمتري نسبت به نرده شيشه اي تمام شيشه اي برخوردار هستند و مناسب ساختمان هاي كم تردد مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۳۲:۲۶ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع: