مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني .

مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني

نماي كامپوزيت

نماي كامپوزيت از دو ورق آلومينيوم و يك هسته پايه ترموپلاستيك داخلي تشكيل شده است كه مي تواند شارژ معدني را در خود نگه دارد. اين به خصوص براي نماهاي تهويه دار ساخت و ساز جديد و همچنين براي بازسازي طراحي شده است. استاندارد ساخت آن از يك ورق خارجي آلياژ 5005 آلومينيوم و يك ورق داخلي 3105 تشكيل شده است. بسته به بار معدني هسته آن به سه گروه تقسيم مي شود مي تواند غير قابل احتراق يا نسوز باشد و در بعضي موارد (مطابق با UNE 13501-1: 2007) به عنوان A2 طبقه بندي شود. پانل كامپوزيت توسط يك فرآيند لمينيت مداوم توليد مي شود ، كه در آن يك ورق از ماده تشكيل دهنده هسته خارج مي شود و بين دو ورق آلومينيوم كه بصورت همزمان باز نمي شوند فشرده مي شود. در آخر ، صافي مواد فشرده و كامل شده و از يك فيلم محافظ استفاده مي شود. از جمله موارد معمول آن ، و به نظر باورنكردني است ، ساخت آينه (به لطف ويژگي هاي نوري آن) ، ظروف و قوطي ها يا البته به عنوان فويل آلومينيوم براي مصارف خانگي. اين استاندارد چندين استاندارد آلياژ دارد كه متناسب با بخشهاي متنوعي از صنعت خودرو ، تلفن يا ساخت و ساز است. آلومينيوم را مي توان به راحتي با مواد ديگر تركيب كرد و مواد جديدي مانند موارد استفاده شده در موي سر يا صفحه كامپوزيت را توليد كرد.

موارد استفاده از پانل نماي كامپوزيت آلومينيوم

همانطور كه قبلاً به شما گفتم ، متداول ترين كاربرد آن در نماهاي تهويه دار است ، نوعي سيستم پوشش در چندين لايه كه به لطف رفتار حرارتي نماي ، از نظر كارآيي در حل عايق بندي ساختمان برجسته است. جالب ترين نكته در مورد نماي تهويه شده اين است كه باعث ايجاد اثر دودكش بين لايه هاي آن مي شود. اين دودكش يك تهويه مداوم در محفظه ايجاد مي كند ، درجه حرارت پايداري را حفظ مي كند كه در مقايسه با سيستم هاي معمولي تر ، بازده انرژي بيشتري دارد. بنابراين ، در طول تابستان ، گرما تخليه مي شود و هواي در گردش تجديد مي شود. در زمستان ، با حفظ گرما ، گردش هوا كند مي شود.

محصولي همه كاره ، قابل بازيافت و نصب سريع از زماني كه پانل كامپوزيت آلومينيوم سفر خود را در بخش ساخت و ساز آغاز كرد ، مشخصات آن بهبود مي يابد تا جايي كه به يك محصول كاملاً قابل اصلاح تبديل مي شود ، كه اشكال مختلف مونتاژ ، رنگ ها ، تغيير شكل و كاربردها را پذيرفته است. به عنوان نمونه اي از كاربرد پذيري عالي آن ، مي توانيم آن را هم در كارهاي جزئي و هم در فضاي داخلي ، همراه با مواد ديگر براي پوشش مناطق خاصي از نما يا به عنوان عنصر اصلي در تغييرات پيچيده ، پيدا كنيم.

نماي كامپوزيت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۰:۱۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع: