مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني .

مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني

قيمت نرده استيل

قيمت هر متر نرده استيل راه پله

نحوه محاسبه قيمت هر متر نرده استيل به اين ترتيب است كه ابتدا نوع استيل به كار رفته درساخت نرده استيل مشخص مي شود سپس طول دستگيره نرده اجرا شده اندازه برداري مي شود و بعد از آن اندازه و تعداد پايه هاي استارت محاسبه مي شود و مجموع اين موارد قيمت نرده استيل راه پله تشكيل مي دهد. معمولا طول نرده استيل در ساختامن هاي مهندسي ساز براي هر طبقه بين 5/5 تا 6 متر است نكته ديگري كه در تعيين قيمت نرده استيل راه پله مهم است مدل نرده استفاده شده و كيفيت يراق آلات آن است.

نرده استيل


برچسب: نرده استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۰:۱۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده استيل

نرده استيل

نرده استيل يك نرده مدرن است از جنس استنلس استيل زنگ نزن با طرح هاي متنوع و دكوارتيو براي استفاده در فضاي راه پله ها و بالكن ها به منظور تامين امنيت تردد افراد در هنگام بالا و پايين رفتن در راه پله ها. نرده استيل يك تگيه ها مقاوم فولادي است تا دستگيره اي باشد براي نگهداشت افرادي كه از پاگرد ها و پله ها استفاده مي كنند. نرده استيل بسيار مقاوم است و توان مناسبي در برابر زنگ زدگي دارد. نرده استيل مي تواند با متريال ديگري مثل چوب و شيشه تركيب شود و نرده استيل تركيبي زيبايي را به وجود آورد نرده استيل را معمولا از استيل سري 300 و نوع استيل 304 توليد مي كنند.

نرده استيل


برچسب: نرده استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۷:۲۴ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده آلومينيومي

نرده آلومينيوم

 به جرات مي توان گفت كه نرده آلومينيوم ماده اي مقاوم و شكل پذير است كه براي استفاده در هر شرايط آب هوايي مناسب بوده و دوام بالايي در برابر عوامل فرسايشي و تغيير رنگ محيطي دارد و همچنين مقاومت بسيار بالايي در برابر فشار و ضربه از خود نشان مي دهد. با توجه به اين مقدمه، استفاده از نرده آلومينيومي در ساختمان يك انتخاب هوشمندانه است هم از جهت زيبايي ظاهري نرده آلومينيوم كه با تنوع طرح و رنگ مي تواند جلوه متفاوت و زيبايي به نماي داخلي راه پله ها بدهد و هم از نظر استحكام ايمني بالايي را فراهم مي آورد. نرده آلومينيومي كه در مقطع گرد توليد مي شود شامل قطعات و اتصالات آلومينيومي مانند لوله هاي آلومينيوم آنودايز شده به قطر ۵۰ ميليمتر كه براي هندريل آلومينيومي كاربرد دارد و لوله هاي آلومينيومي به قطر ۴۰ ميليمتر كه جهت ساخت پايه هاي نرده آلومينيوم استفاده مي شود و همچنين لوله هاي آلومينيومي به قطر ۱۶ ميليمتر كه به عنوان گارد هاي امنيتي نرده استفاده مي شود.

نرده آلومينيومي

رنگ بندي نرده آلومينيومي نسبت به نرده استيل بيشتر بوده و اين عامل برتري نرده آلومينيوم نسبت به نرده هاي ديگر محسوب مي شود. نرده آلومينيوم درمقاطع چهارگوش متشكل است از پروفيل هاي آلومينيوم به ابعاد ۷۰×۷۰ ميليمتر كه براي ساخت پايه هاي استارت نرده استفاده مي شود، پروفيل آلومينيوم ۴۰×۴۰ ميليمتر جهت ساخت پايه هاي اصلي نرده ،پروفيل هاي ۶۰×۲۵ ميليمتر كه براي هندريل نرده آلومينيوم كاربرد دارد و پروفيل ۱۴×۱۴ ميليمتر كه جهت ساخت گارد هاي محافظ نرده توليد مي شود. آنودايز بالاي نرده هاي آلومينيومي اين مجموعه دليلي بر ضمانت ۱۰ ساله ثبات رنگ آن مي باشد.


برچسب: نرده آلومينيومي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۵:۴۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

حفاظ استيل پنجره

انواع حفاظ استيل پنجره

به دليل حفظ امنيت و زيبايي پنجره ها بهترين متريال كه دوام بالايي داشته و قابليت شكل پذيري آن امكان ساخت اشكال انحصاري را به طراح نما ميدهد استنلس استيل ضد زنگ S30400 است كه مي تواند به صورت هاي مختلف و با توجه به سليقه طراح نما ساخته شود. حفاظ استيل پنجرهامنيتي با استفاده از پروفيل و لوله استيل با روش جوشكاري استيل توليد مي شود. حفاظ استيل پنجره با دو كيفيت استيل ۲۰۱ و استيل ۳۰۴ توليد مي شود كه معمولا از نوع استيل ۲۰۱ در مناطق آب و هوايي گرم و خشك مانند شهر هاي كويري چون يزد استفاده مي شود اما در ساير مناطق آب هوايي بايد از استيل ۳۰۴ استفاده شود.

حفاظ استيل


برچسب: حفاظ استيل پنجره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۵۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

حفاظ استيل

حفاظ استيل چيست؟

حفاظ استيل يك سازه يك پارچه از اتصالات و قطعات مقاوم و تقويت شده از جنس استنلس استيل است كه به منظور محافظت از خطر ورود سارقان به داخل ساختمان و خطر پرت شدن افراد از بالاي ساختمان به پايين در محل درب هاي ورودي, پنجره ها و بالكن ها نصب مي شود. جنس حفاظ استيل از نوع استيل زنگ نزن مي باشد كه با نام استيل 304 شناخته مي شود. شيوه ساخت حفاظ استيل با توجه به محل نصب و كاربري حفاظ تعيين مي شود كه بر اين اساس دو نوع حفاظ استيل توليد مي شود كه اولي با نام حفاظ استيل امنيتي و دومي با نام حفاظ استيل ديوار كوب نام گذاري مي شود. حفاظ استيل امنيتي معمولا از نوع تقويت شده مي باشد كه در داخل گارد هاي آن از ميله آهني براي استحكام بيشتر استفاده مي شود. حفاظ استيل امنيتي نيز به دو نوع ثابت و متحرك (بازشو) تقسيم مي شود و معمولا اين نوع حفاظ در بانك ها بيشتر استفاده مي شود البته امروز با توجه به اهميت زيبايي نماي ساختمان و حفظ امنيت جاني و مالي ساكنين ساختمان ها استفاده از اين نوع حفاظ استيل در ساختمان هاي شخصي و عمومي نيز رو به افزايش است. حفاظ استيل امنيتي به نام حفاظ استيل بانكي شناخته مي شود كه در ادامه به شرح خصوصيات و استاندارد هاي ساخت آن مي پردازيم.

نرده استيل


برچسب: حفاظ استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۲:۳۰ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نرده شيشه اي

قيمت نرده شيشه اي

تعيين قيمت نرده شيشه اي به عواملي بستگي دارد كه به شرح آن مي پردازيم

ارتفاع نرده : هرچه ارتفاع نرده شيشه اي بيشتر باشد بايد از شيشه با كيفيت بالاتري استفاده كرد تا تحمل فشار وزني بالا تري داشته باشد ضخامت شيشه : معمولا در مدل هاي نرده شيشه خور با پايه عمودي از شيشه هايي با ضخامت پايين تر استفاده مي شود اما اگر از نرده هاي شيشه اي تمام شيشه اي استفاده شود ضخامت پنل هاي شيشه اي بيشتر مي شود. طول نرده : هر چه طول نرده بيشتر باشد قيمت آن كمتر باشد زيرا كارخانه سازنده جام هاي شيشه اي از روش سري سازي استفاه مي كند كه هزينه هاي توليد را كاهش مي دهد. سيستم نگهدارنده شيشه : در ساخت نرده شيشه اي از چهار روش استفاده مي شود كه با توجه به كيفيت متريال و يراق آلات مورد نياز هز سيستم قيمت پان نيز متفاوت است. با توجه به موارد گفته شده قيمت نرده شيشه اي بر مبناي متر مربع تعيين مي شود.

نرده شيشه اي


برچسب: نرده شيشه اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۱:۰۵ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نماي اسپايدر

شيشه اسپايدر چيست؟

مهم ترين جز نماي اسپايدر شيشه است اينكه شما مي خواهيد نماي اسپايدر اجرا شده داراي چه خصوصياتي از نظر عايق صدا, حرارت و يا در چه منطقه آب هايي زندگي مي كنيد مي توانيد از انواع شيشه هاي سكريت و لمينت يا دو جداره و شفاف كه با نام شيشه هاي كيريستالي نيز معروف هستند در مناطق كه روز هاي ابري زيادي دارند استفاده كنيد و يا شيشه هاي مات و رنگي در مناطقي كه روزهاي آفتابي زيادي دارند استفاده كنيد علاوه براين مي توانيد از شيشه هاي ضد ضربه و شيشه هاي ضد گلوله نيز استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه به دليل تمركز فشارهاي خارجي مانند باد و جاذبه بر روي نماهاي شيشه اي اسپايدر به هيچ عنوان امكان استفاده از شيشه هاي ساد در نما وجود ندارد و حتما بايد از شيشه هاي سكريت و لمينيت شده با ضخامت حداقل 10 ميليمتر استفاده شود. اگر ارتفاع نماي اسپايدر از سه متر بلندتر باشد بايد بدون ترديد از شيشه هاي سكريت و لمينت استفاده شود.
نماي اسپايدر

برچسب: نماي اسپايدر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۰:۰۲ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

نماي كامپوزيت

نماي كامپوزيت ساختمان

زيبايي نماي ساختمان يكي از نشانه هاي توجه به ساخت و كيفيت يك ساختمان است. هر چه متريال به كار رفته در نماي ساختمان با كيفيت باشد نشانه اي از توجه و دقت سازنده و طراح ساختمان است. ورق هاي آلومينيوم كامپوزيت يكي از بهترين متريال براي پوشش نماي كامپوزيت است كه با داشتن تنوع طرح و رنگ متنوع و طول عمر بالا در برابر عوامل فرسايش محيط بيروني و با قابليت بالا براي شكل پذيري مي تواند گزينه اصلي بسياري از طراحان براي نماي ساختمان باشد. نماي كامپوزيت ساختمان به دو شيوه رايج به نام هاي هنگ و فيكس اجرا مي شود. نماي كامپوزيت مي تواند به عنوان عايق صوتي و حرارتي نيز عمل كند سطح آلومينيومي نماي كامپوزيت پوشش مناسبي براي حفظ نما در برابر تغيير رنگ و اكسيده شدن است و با توجه به انواع ورق هاي كامپوزيت مي تواند به صورت خود شستشو نيز اجرا شود. نماي كامپوزيت ساختمان ازتركيب ورق هاي آلومينيومي كامپوزيت كه از دولايه آلومينيومي و يك لايه پلي اتيلين به همراه زير سازي آهني و يا آلومينيومي و نوار هاي آب بند نما ساخته مي شود.

نماي كامپوزيت


برچسب: نماي كامپوزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۸:۴۹ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

پله استيل

پله استيل حول محور

اين مدل پله ها براي مكان هاي مناسب هستند كه محدوديت فضا داشته باشند. پله استيل اسپريال به دو صورت كف پله جوشي به ستون اصلي يا كف پله مفصلي كه به وسيله پيچ مخصوص محكم شده توليد مي شود. جنس ستون اصلي اين نوع پله ها مي تواند از لوله آهني يا لوله استيل باشد. چهارچوب پله ها مي تواند از پورفيل استيل يا آهني ساخته شود و پا خور كف پله ها مي تواند از جنس شيشه با ضخامت 20 ميلمتر سن پلاست شده و سنگ طبيعي و مصنوعي يا چوب باشد. بر روي پله مي توان از انواع نرده آلومينيومي, شيشه اي و استيل استفاده كرد. فاصله هر كف پله از يك ديگر بايد بين 15 تا 17 سانتيمتر باشد و قسمت عرض جلويي كف پله بايد بين 30 تا 35 سانتيمتر باشد. قيمت گذاري بر روي پله استيل بر اساس مدل پله استيل و كيفيت متريال مورد استفاده در ساخت پله استيل و تعداد پله ها محاسبه مي شود.

پله استيل


برچسب: پله استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۷:۲۳ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع:

درب استيل

درب استيل ورودي ساختمان

درب استيل ورودي ساختمان از تركيب قطعات استنلس استيل مانند پروفيل استيل, لوله استيل و ورق هاي استيل 304 و 316 همراه با چوب و يا شيشه هاي طرح دار توليد مي شود. انواع درب استيل ورودي ساختمان تركيب چوب, استيل و شيشه با بهترين يراق آلات و اتصالات استنلس استيل با طراحي انحصاري براي هر مشتري درب ورودي استيل به دليل نياز به امنيت بايد از بهترين متريال ساخته شود. در توليد درب استيل ورودي ساختمان به نكاتي مانند ضخامت استيل به كار رفته در چهار چوب و نوع شاسي كشي براي هر لنگه ثابت درب بايد توجه داشت. در توليد درب هاي استيل مي توان از تركيب چوب و شيشه به عنوان اجزاي دكوراتيو استفاده شود اما مهمترين اصل براي درب هاي ورودي استفاده از استيل با كيفيت همراه با ساخت به وسيله جوشكاري استاندرد براي زواياي اتصال فريم ها و لولاهاي استيل لنگه هاي ثابت و متحرك است.

درب استيل


برچسب: درب استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۶:۲۱ توسط:مرجع آموزشي محصولات حفاظ و نرده هاي ساختماني موضوع: